81 звернення громадян надійшло за 3 місяці 2024 року до ГУ ДПС у Донецькій області

  • 22

Фото без опису

 

Податкова система є невід’ємною складовою економічного життя кожної країни і звернення громадян мають значний вплив на функціонування цієї системи. Крім того, цей процес сприяє підвищенню свідомості громадян щодо податкових правил та обов’язків, допомагає у формуванні культури податкової дисципліни.

Протягом січня - березня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 81 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”.

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 80 звернень, або майже 99 %, також надходило й 1 колективне.

Майже усі звернення, що надійшли до податкової служби Донеччини, є первинними - 80 звернень, і тільки 1 дублетне. Повторних та неодноразових у звітному періоді не надходило.

Найбільше надходжень отримано засобами електронного зв'язку, через мережу інтернет – 44 звернення, поштою від громадян надійшло 35 звернень, також від інших організацій – 2 звернення.

Як показав аналіз, найбільша кількість звернень громадян - 62 (76,5 %) - стосувалася фінансової та податкової політики. Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, були щодо контрольно-перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків, з питань адміністрування окремих податків, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, та інших питань, що належать до компетенції органів ДПС.

За результатами розгляду звернень податківцями вирішено позитивно 13 звернень (16 %), дано роз’яснення на 56 звернень (69,1 %), не підлягали розгляду відповідно до ст.8 і 17 ЗУ від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» 4 звернення (4,9 %), 8 звернень (9,8 %) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).

Нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.

 

Корисні посилання: