За 12 місяців 2023 року податкова Донеччини отримала 222 звернення громадян

  • 25

Фото без опису

 

Звернення громадян мають важливе значення для функціонування країни. Це не лише спосіб вираження громадянської активності, але й ефективний механізм забезпечення економічної стабільності. Через такі звернення податкова служба може адаптуватися до потреб суспільства, удосконалюватися та створювати умови для розвитку бюджетної системи.

Протягом січня – грудня 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 222 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».

Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області у минулому році:

- щодо нарахування і сплати податків та зборів (34 звернення, або 15%);

- про нарахування ЄСВ (29 звернень, або 13%);

- щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (22 звернень, або 10%);

- щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (18 звернень, або 8%);

- про надання довідки (17 звернень, або 8%);

- про надання податкової знижки (9 звернень, або 4%);

- про надання роз’яснень (6 звернень, або 3%);

- щодо перенесення строку податкової звітності (5 звернень, або 2%);

- щодо застосування РРО (5 звернень, або 2%);

- щодо нарахування боргу (5 звернень, або 2%);

- інші питання (72 звернення, або 33%).

За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:

220 заяв (99 % від загальної кількості звернень),

2 скарги (1 відсоток від загальної кількості звернень).

Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.

 

Також звертаємо увагу, що на виконання ст. 22, 23 ЗУ від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками податкової служби Донеччини та керівниками структурних підрозділів. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

 

Корисні посилання: