До податкової Донеччини за 4 місяці надійшло 114 звернень громадян
З початку 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 114 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За формою надходження отримано:
від громадян поштою – 55 звернень;
через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 57 звернень;
від інших органів, установ, організацій – 2 звернення.
Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 88 (77,2 %) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме:
- податкової політики – 74 звернень;
- єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 8 звернень;
- фінансової політики - 6 звернень.
Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосуються, зокрема:
- контрольно-перевірочної роботи – 20 звернень;
- загальнодержавних та місцевих податків – 19 звернень;
- податкової звітності – 12 звернень;
- відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень;
- інших питань – 30 звернень.
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 20 звернень (17,5 %), дано роз’яснення на 84 звернення (73,7 %), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 4 звернення (3,5 %), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,9 %), 5 звернень (4,4 %) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a