До податкової Донеччини за 4 місяці надійшло 114 звернень громадян

  • 76

Фото без опису

 

З початку 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 114 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

За формою надходження отримано:

від громадян поштою – 55 звернень;

через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 57 звернень;

від інших органів, установ, організацій – 2 звернення.

Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 88 (77,2 %) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме:

  • податкової політики – 74 звернень;
  • єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 8 звернень;
  • фінансової політики - 6 звернень.

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосуються, зокрема:

  • контрольно-перевірочної роботи – 20 звернень;
  • загальнодержавних та місцевих податків – 19 звернень;
  • податкової звітності – 12 звернень;
  • відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень;
  • інших питань – 30 звернень.

За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 20 звернень (17,5 %), дано роз’яснення на 84 звернення (73,7 %), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 4 звернення (3,5 %), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,9 %), 5 звернень (4,4 %) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).

Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.

 

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

 

Корисні посилання: