Проведення роботи відкритої управлінської студії «Подолання викликів і ризиків організації освітнього процесу в умовах воєнного стану»

  • 88

21 лютого у м. Київ під головуванням заступниці голови Донецької облдержадміністрації Юлії Костюніної було проведено роботу відкритої управлінської студії «Подолання викликів і ризиків організації освітнього процесу в умовах воєнного стану». Захід проходив  за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) із метою визначення стратегічних кроків для швидкого післявоєнного відновлення, підвищення якості освіти в синхронізації з освітнім простором Європейського Союзу, а також обговорення перспектив реалізації програми великої трансформації «Освіта 4.0: український світанок». Серед учасників –  спеціалісти департаментів освіти і науки, начальники управлінь освіти, керівники центрів професійного розвитку педагогічних працівників, спеціальних закладів загальної середньої освіти, закладів професійної  та фахової передвищої освіти – усього близько 150 осіб.
Від гуманітарного відділу Криворізької сільської ради взяли участь начальник відділу Грибаускас Лариса Іонасівна та головний спеціаліст відділу Стащенко Тетяна Миколаївна.
У перший день робота управлінської студії відбувалася за трьома діалоговими вікнами у формі панельних дискусій:
-  перша дискусія була присвячена нормативно-правовому аспекту функціонування української освіти;
-  друга дискусія з теми «Освіта нового покоління» точилася навколо питань цифровізації, перспектив освітньої реформи в умовах воєнного стану та професійного розвитку педагогів;
-  третя дискусія відбувалася навколо питань безпеки в закладах освіти. Обговорено особливості створення безпечного освітнього середовища на Донеччині.
На другий день під час діалогового вікна були обговорені питання якості освітньої діяльності ЗЗСО в умовах воєнного стану, зокрема деякі аспекти нормативно-правової бази. Особливу увагу зосереджено на шляхах ефективної підготовки до національного мультипредметного тесту (НМТ) 2023 року в умовах дистанційного навчання.
Після дискусій із зазначених питань учасники працювали по групах над алгоритмом створення моделі функціонування закладів освіти у громадах.

Фото без опису