ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА ЕЛЕКТРОННЕ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ – ЗРУЧНО ТА СУЧАСНО!

  • 207

ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА:

ПЕРЕВАГИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА

 

Пенсійний фонд України проводить масштабну роботу щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі. Пропонуємо і вашому підприємству долучитися до сучасних сервісів вебпорталу ПФ та скористатися такою можливістю!

Навіщо потрібно подавати трудову книжку працівника для оцифрування?

це є безпечний і зручний доступ до її даних;

роботодавець дбає про соціальні гарантії робітника, який завдяки «Електронній трудовій книжці» буде дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність і сплачені страхові внески;

організація знижує витрати на папір, картриджі, зберігання паперових архівів;

виключені помилки, пов’язані з людським фактором при заповненні даних;

втрати електронних документів виключені;

зникає необхідність вручати звільненому працівникові його трудову книжку.

Щоб сформувати електронну трудову книжку, спеціалісту підприємства потрібно:

1. Увійти до системи на портал електронних послуг ПФУ https://portal.pfu.gov.ua через електронну печатку підприємства;

2. В розділі «Комунікації з ПФУ» обрати підрозділ «Відомості про трудові відносини».

3. Додати кольорові скан-копії трудової книжки та копію заяви- згоди на передачу та обробку персональних даних.

4. Передати звернення, натиснувши «Відправити до ПФУ».

Електронний документообіг – це оптимізація бізнес-процесів і підвищення якості роботи будь - якої організації.

Фото без описуФото без опису

Всі ми вже звикли користуватися банківськими картками в повсякденному житті. Для пенсіонерів же Пенсійний фонд України ще з 2018 року ввів можливість оформлення електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), яке також має вигляд звичайної пластикової банківської картки.

До речі, пенсіонерам, у яких уже є традиційні паперові пенсійні посвідчення, не обов’язково змінювати їх на електронні. Пенсіонер сам приймає рішення, якою формою йому зручніше користуватися.

Отримати ЕПП можуть пенсіонери всіх категорій абсолютно безкоштовно, звернувшись до відділення ПФ за місцем проживання з заявою та відповідними документами. Срок виготовлення- протягом 30 робочих днів.

Пенсійним фондом надана можливість виготовлення електронного пенсійного посвідчення всім банкам, проте на даний час технічну готовність демонструє лише Державний ощадний банк України.

Розглянемо переваги користування електронним посвідченням:

підтверджує особу та статус пенсіонера;

виконує роль банківської платіжної карти.

До інформації: оплата в торгово-сервісній мережі (супермаркетах, аптеках тощо) та зняття готівки в терміналі– без комісій;

за допомогою спеціального сервісу можна керувати власним рахунком, здійснювати перекази коштів, сплачувати комунальні послуги, поповнювати рахунок телефону та багато іншого;

забезпечує доступ пенсіонера до всіх електронних державних послуг, в тому числі до сервісів вебпорталу Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua, адже містить електронну інформацію про власника та його електронний підпис.

В зручний для вас час, вдома, без ризику наразити себе на небезпеку, пов’язану з розповсюдженням Covid-19, можна переглядати на вебпорталі дані своєї пенсійної справи, нарахування, замовити потрібну довідку і таке інше.