ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ!

  • 213

 

СУЧАСНИЙ ПОМІЧНИК РОБОТОДАВЦЯ ВІД ПФУ

На вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua функціонує зручний формат отримання корисної інформації - електронний «Кабінет страхувальника» (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо:

стану сплати ЄСВ;

інформації про заборгованість підприємства по ЄСВ;

переліку застрахованих осіб, у яких не зарахований страховий стаж;

стану подання звітів по сплаті ЄСВ;

рекомендації усунення неточностей у звітах по сплаті ЄСВ;

розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника тощо.

 

Роботодавець може швидко отримати різноманітні довідки. Для цього потрібно:

1. Зайти на вебпортал електронних послуг Фонду з використанням КЕП.

2. У розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Запит на отримання електронних документів». Заповнити усі обов’язкові поля, а дані роботодавця при цьому будуть заповнені автоматично.

3. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».

Після обробки звернення надходить документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджується спеціальним QR-кодом. Стан розгляду звернення можна переглянути у пункті «Статус звернення» розділу «Звернення».

Також роботодавець має можливість надати відомості про трудову діяльність працівника через вебпортал у вигляді скан-копій, з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП.

ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА – ДОСТУПНИЙ СУЧАСНИЙ СЕРВІС

Облік даних про трудову діяльність працівників сьогодні здійснюється як у паперовому, так і в електронному форматі. ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА – це сучасний сервіс Пенсійного фонду, який дає можливість громадянам переглядати відомості про трудову діяльність. Доступ до електронної трудової книжки можливий на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua

Основними перевагами електронної трудової книжки є:

сучасний замінник паперової трудової книжки;
можливість призначення пенсії по події- «Е-пенсія» за віком при досягненні громадянами пенсійного віку та набутті права на пенсію без особистого звернення особи до установи Пенсійного фонду;
можливість отримати інформацію про наявний страховий стаж;
у разі втрати паперової трудової книжки, не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Користуйтеся онлайн-сервісами Пенсійного фонду в будь-який зручний для Вас час, перебуваючи біля комп’ютера!

 

СУЧАСНИЙ ПОМІЧНИК РОБОТОДАВЦЯ ВІД ПФУ

На вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua функціонує зручний формат отримання корисної інформації - електронний «Кабінет страхувальника» (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо:

стану сплати ЄСВ;

інформації про заборгованість підприємства по ЄСВ;

переліку застрахованих осіб, у яких не зарахований страховий стаж;

стану подання звітів по сплаті ЄСВ;

рекомендації усунення неточностей у звітах по сплаті ЄСВ;

розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника тощо.

 

Роботодавець може швидко отримати різноманітні довідки. Для цього потрібно:

1. Зайти на вебпортал електронних послуг Фонду з використанням КЕП.

2. У розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Запит на отримання електронних документів». Заповнити усі обов’язкові поля, а дані роботодавця при цьому будуть заповнені автоматично.

3. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».

Після обробки звернення надходить документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджується спеціальним QR-кодом. Стан розгляду звернення можна переглянути у пункті «Статус звернення» розділу «Звернення».

Також роботодавець має можливість надати відомості про трудову діяльність працівника через вебпортал у вигляді скан-копій, з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП.


Фото без описуФото без описуФото без опису