ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ!
СУЧАСНИЙ ПОМІЧНИК РОБОТОДАВЦЯ ВІД ПФУ
На вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua функціонує зручний формат отримання корисної інформації - електронний «Кабінет страхувальника» (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо:
стану сплати ЄСВ;
інформації про заборгованість підприємства по ЄСВ;
переліку застрахованих осіб, у яких не зарахований страховий стаж;
стану подання звітів по сплаті ЄСВ;
рекомендації усунення неточностей у звітах по сплаті ЄСВ;
розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника тощо.
Роботодавець може швидко отримати різноманітні довідки. Для цього потрібно:
1. Зайти на вебпортал електронних послуг Фонду з використанням КЕП.
2. У розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Запит на отримання електронних документів». Заповнити усі обов’язкові поля, а дані роботодавця при цьому будуть заповнені автоматично.
3. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».
Після обробки звернення надходить документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджується спеціальним QR-кодом. Стан розгляду звернення можна переглянути у пункті «Статус звернення» розділу «Звернення».
Також роботодавець має можливість надати відомості про трудову діяльність працівника через вебпортал у вигляді скан-копій, з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП.
ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА – ДОСТУПНИЙ СУЧАСНИЙ СЕРВІС
Облік даних про трудову діяльність працівників сьогодні здійснюється як у паперовому, так і в електронному форматі. ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА – це сучасний сервіс Пенсійного фонду, який дає можливість громадянам переглядати відомості про трудову діяльність. Доступ до електронної трудової книжки можливий на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
Основними перевагами електронної трудової книжки є:
сучасний замінник паперової трудової книжки;
можливість призначення пенсії по події- «Е-пенсія» за віком при досягненні громадянами пенсійного віку та набутті права на пенсію без особистого звернення особи до установи Пенсійного фонду;
можливість отримати інформацію про наявний страховий стаж;
у разі втрати паперової трудової книжки, не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
Користуйтеся онлайн-сервісами Пенсійного фонду в будь-який зручний для Вас час, перебуваючи біля комп’ютера!
СУЧАСНИЙ ПОМІЧНИК РОБОТОДАВЦЯ ВІД ПФУ
На вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua функціонує зручний формат отримання корисної інформації - електронний «Кабінет страхувальника» (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо:
стану сплати ЄСВ;
інформації про заборгованість підприємства по ЄСВ;
переліку застрахованих осіб, у яких не зарахований страховий стаж;
стану подання звітів по сплаті ЄСВ;
рекомендації усунення неточностей у звітах по сплаті ЄСВ;
розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника тощо.
Роботодавець може швидко отримати різноманітні довідки. Для цього потрібно:
1. Зайти на вебпортал електронних послуг Фонду з використанням КЕП.
2. У розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Запит на отримання електронних документів». Заповнити усі обов’язкові поля, а дані роботодавця при цьому будуть заповнені автоматично.
3. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».
Після обробки звернення надходить документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджується спеціальним QR-кодом. Стан розгляду звернення можна переглянути у пункті «Статус звернення» розділу «Звернення».
Також роботодавець має можливість надати відомості про трудову діяльність працівника через вебпортал у вигляді скан-копій, з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП.